Gå til innhold

Tvlilling til 500/60-22.5


Anbefalte innlegg

Nokon som har erfaring med å montere 24" hjul mot 22.5" felg? Tanken er å bruke 13,6-24 som tvilling på Moi X-4. Har molcom på tvilling men blir feil vinkel på armane mtp å sveise klossar på 22.5 då denne er mindre. Har emner til nye armar i stål med rett vinkel, men utfordringa er å få til spissen som skal ned i i kloss smal type, slik at dette blir skikkelig fast. Alt er mellomring men kanten på felgane på vogna er ikkje flat/bein som på traktorfelg, men skråar svakt innover mot senter ca 5cm før det igjen er flatt/beint der felgplata er sveist fast. Å tilpasse ringen til 22.5 vil difor få dårlig anleggsflate mot skråande flate på felgen. Vil det bli sterkt nok om eg lagar overgangsringen mindre og legger den mot felgen ca 5 cm lenger inne, på samme "flata" som felgringen er sveist? Det vil her då bli god flate til ringen men ca 5 cm inn frå kanten på hjuletTenkjer då å bruke senterbolt gjennomn eksisterande bolthol i molcon for å dra saman hjula, eller å skjære av heile molcon festet og bruke sævsjø klør forankra i hol i felgplatene på vogna.

 

Eller finnast det andre betre løysingar og tips?

 

Lettast er sjølvsagt 600/700 hjul men då går ikkje vogna inn porten der den er lagra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1
Får du tak i mellomringer som er breie nok til at du får en god5-centimeter mellom hjulsetta bør det være kurant å bruke høvelig størrelse Sävsjö-klør. Trur ikke det skal være noe hinder at anlegget til mellomringene kommer et stykke \&quot\;inn i\&quot\; indre felgen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind_1

Må bare presisera, eg har ikkje laga noko slikt, bare tenkjer høgt her...

Får du laga ring til å ha mellom felgane, som har ulik indre og ytre diameter slik at du kan setje 24\&quot\; utpå 22,5\&quot\;?

 

Elles kan du vel lage slike armar (type molcon) og bare flytte bolten på kvar arm ( lage kortare armar og feste dei tilsvarande nærmare midten) nerare senter på tvillingen slik at vinkelen på spissane ikkje vert forandra..Viktig for at den skal henge skikkelig fast og ikkje tyggje sund kilespora..

 

Ser heller ikkje problem med å lage ein breiare ring om du ikkje har flate å legge den imot ytterst på felgen..

Men hugs å lage den sterk nok..

 

Bøyekrafta på ringen vert kraft x arm, så ein breiare ring får høgare bøyemoment.

Neste punkt her ar at det høgare bøyemomentet skal tas opp av ei breiare plate enn om du kunne ha ei smal mellom tvilling og indrehjulet.

 

Kort sagt, skal du doble bredda på ringen (fordi du må til felgplata for finne anleggsflate til den), synes eg du skal doble platetjukkelsen, eller legge på profiler til forsterking ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

eg har laga mange tvillingmonteringer selv i fjor

bla

claas jaguar m dekk 800 65 32 m tvilling 650 65 38

her fekk eg valsa 2 ringer ein som passa 32`` og ein som passa 38`` i 6mm stål sveiste ringane samen med mellomstykker

og slipte kon på kantane så ringane fekk god kontaktflate i felg kant

til instramming gjorde eg ei blanding av faksvåg og shaald si enkle løysning 1 stk gjengestag m krok i center som blei skrudd fast m muttr m armer på gjengestaget var ø 30

snittern har totalvegt på 14 tonn der over 10 er på denne aksel og hvis eit ø 30 gjengstag fungerte der så går det på møkkavognen din og

gjorde det samme på ein jd 6430 m 600 65 38 og det samme som tviling framme var 540 65 24 m det samme som tvilling

 

denne måten å lage tvillingmontering er enkel og alsidig

du kan bruke di dekkene du finner og kan bruke felgene som di er uten å ødelegge noen av dem

søk\; tredje siloslått varhaug på youtube

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...