Gå til innhold

Selvgående Snitter


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Fordeler/ulemper med selvgående, eg vil sei sei dette framtidens maskiner.

JF er ikkje bygget for å gå 2000 mål pr slått.

Nokon som har andre meininger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordeler/ulemper med selvgående, eg vil sei sei dette framtidens maskiner.

JF er ikkje bygget for å gå 2000 mål pr slått.

Nokon som har andre meininger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 6470_1

Vist jordbruket i Norge sentreres til Jæren så er nok selvgående snitter veien å gå ja.Til mitt bruk blir nok disse alt for store.Hadde nok fått plukket opp gresset,men ikke uten å kjøre ihjel jorda.

 

2000mål 3-4 ganger =6-8000mål i året.Er dette nok til å forsvare en selvgående snitter?Bare ett spørsmål og ingen påstand om att det ikke er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heilt einig med Jærbu, Dette er framtidas maskinar. Køyrer like lett med sjølvgåande på småstykke som eg gjer med min JF 850. Har sett ein del på sider i utlandet, og det er nå faktisk overkommelige prisar på brukt. Men så er det det då om 2000 timar er lite eller mykje når me snakkar snittar. Og kor stor er vedlikehalds kostnaden på ein brukt kontra ein ny.

Til 6470: Går uy ifrå at du køyrer mf 6470 ut i frå signaturen din. Ikkje nokon lettvektar det heller. Påmontert laster og forhaustar er du nesten oppe i vekta på ein sjølvgåande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville ha innspel på fordelar og ulemper. Eg har mikroskopisk erfaring, men kan nå komme med mitt allikevel.

Ulemper:

Tungt, lite deler i norge, mykje vedlikehald, Krever mykje mannskap, snevert bruksområde, vanskelig å utnytte kapasiteten.

Fordeler:

Stor kapasitet, kompromisslaus maskin, Ypperlig i bratt terreng sidan snittaren kun har seg sjølv å dra. Vogna blir dratt av ein traktor som får øverført vekt til drivhjula. Robuste maskinar, og sist men ikkje minst, naboen din vil riste på hovudet og sei at du er gal, slik dei sa når traktoren kom, eller forhaustaren, eller mjølkemaskinen og no sist om mjølkeroboten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Je: Det nyttar ikkje å bare ha samme vekt tenk på

mengden gras som går Serigstad`en og den sjølgåande snittaren.

Jærbu: Har du ein Valtra T eller tilsvarane kanskje større. Kan du skaffe deg Pøttinger Jumbo vogn, eller eit anna merke. Du veit sikkert kven som har Jombo vogn her på Jæren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Eg kom på at det kan vera lurt å ikkje bruke for små tilhengarar til å kjøyra det inn med, heller ikkje for store tillhengarar da kan det hende at du ikkje kjem inn på løa.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Challengerfan: Eg forstod ikkje heilt kva du meinte i den setningen om serigstad og vekt osv. Kan du utdjupe det litt meir?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Du kan ikkje hauste samme mengde gras med ein forhauster som med ein sjølgåande snittat om vekta på Mf 6470 med forhauster og vanleg forvogn/ avlesservogn på samme dag.

Men om har du havarert med den sjølgåande snittaren så går det nok meir gras gjennom forhausteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Challenger fan: Eg er enig med deg der, kan ikkje nekte på at ein maskin som står i ro ikkje kan produsere noko, men om du meinte det var bra eller dårlig med sjølvgåande, det er eg forsatt i tvil om. viss vekta er den samme, men snittaren produserer meir, så er jo det eit veldig pluss til snittaren. Men det er jo enormt mangen faktorar utanom vekt som avgjer kva som er den ideelle haustemetoden for den enkelte bonde!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Æg driver med leige kjøring, kundene mine er fra 200mål til 750 mål, desse krever kapasitet, driftsikkert utstyr, god snittig når det skal kjøres i sammen i plansilo.

Å kjøre selvgående er utruligt behageligt å kjøre, ett pluss til er metalldetoktoren, æg har fonne møje stål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 6470_1

Kjører MF6470 ja,men bruker en MF4270 på høsteren.6470 går i transport.Dessuten mener jeg lasteren skal av på jordet,men det er en annen debatt.

 

Det er mulig vekta på selve snitteren er den samme som en traktor med vogn og høster,men du skall jo også ha med en traktor med en henger med litt kapasitet.Skal man utnytte kapasiteten på snitteren går det vel ikke å stille opp med en 3,7 meter Underhaug vogn.Må da i såfall ha mange.

 

Dette er jo uansett utstyr som vil bli forbeholt entrepenørene,så det er vel dem utviklingen henger i.Det er opp til dem og overbevise om att dette funker på norsk jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikkje me skal kaste underhaug på dungen! Billeg og bra vogn som mangen har ståande! Dei kan jo byggast på ein del, men veit ikkje heilt kor mykje dei tåler. Det er kansje nokon andre her som har erfaring med det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

en snittar æ en snittar om an æ sjølgåanes eller ikkje forsjellen er kapasitet..

ikkje kom å sai at en sjølvgåane snitter æ problemfritt å mæ mindre velikehald

i tilfelle har du en maskin som ikkje er malingslitt og et sort avdrag å betala i månden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det er hengerne som gir spor og kjøreskader, ikke snitteren. Snitteren er tung, men store hjul gir god bæreevne.

 

Etter å ha sett flere sjølgående snittere i bruk, er jeg overbevist om at dette er framtida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TG gløynde å nemna 1 stk havarert snitterotor på 1350en for ikkje å snakka om 3 andre 1350r som går med sin snitterotor nr 2 på jæren

konklusjon metalldetektor æ noge dritt men æ vanvittigt godt når an stoppe på skor til slåmaskin eller raketinner/armer osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

komentar til det som gjeld tyngde: det er ingen tvil om at ein sjølvgåande snittar vil pakke jorda i større grad enn ein traktor + fòrhaustar + avlessarvogn som skal hauste same teigen. graset skal vel køyrast vekk frå snittaren? sjølv om ikkje det viser på overflata av jorda etter snittaren takka vere gode hjul, skal eg love dykk at pakkinga nedover i jorda er der like fobanna! spora det etter vogna er det enkelt og greit lest for store lass. men, det er jo sjølvsagt ikkje så gildt å bruke mindre maskiner, sjølv om det er mest gunstig m.h.t. jordpakking \;) i dannmark og delvis i sverige er jordpakking eit stort problem, dei har fått transport-såle nede i jorda. det er vel berre eit tidsspørsmål før dette kjem og i noreg i større skala.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tank spill her folkens!

Du har 3000 mål med gras som høstes kanskje opp til 3 ganger i året noe som blir 9000 mål tot.

En selvgående snitter koster ca 1,8 mil

Du har 3000 mål med korn som du høster 1 gang i året

Mange bønder med dette arealet kjøper fort en tresker til 1,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æg he rekna på prisen på å leige selvgående kontra rundballepressa.

 

Prisen på slåing å raking er det samme.

 

Snitter + 2 traktorer med henger + 2 traktorer i plansiloen.

1850kr for snitter, 650kr pr traktor med henger, 550kr pr traktor i siloen. kr 4250pr time.

 

50 mål i timen, målpris under 100kr.

 

Pressing, 125kr pr balle, ca 2baller pr slått.

250kr pr mål.

 

Valget er ikkje vanskeligt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1
Tviler ikke et sekund på at de talla stemmer, men de forutsetter vel at du har rimelig greie skifter, og samling nogen lunde i nærheta av garden? For det er vel transporttid og flytting av utstyr som stikker av med størsteparten av kapasiteta til snittinga når skiftene ligger både litt her og der?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kan du jo ta med at du må kjøre runballene til lagringsplass.....det tar ei god stund. Ein ball er ikke mer en ei lita avlesservogn....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...