Guest Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 jeg skal skaffe meg kompresor til gårdsverkstedet. jeg har kåmmet over en ATLAS COPCO SF2 oil free air kompresor, den har gått 7500 timer ca7 år. vet att dette er en sver kolos men det er så lettvint med transport da den er i nabolaget, og den skaffer bra med lufft. hva er grei pris på den.??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wold_landbruk_1 Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 jeg skal skaffe meg kompresor til gårdsverkstedet. jeg har kåmmet over en ATLAS COPCO SF2 oil free air kompresor, den har gått 7500 timer ca7 år. vet att dette er en sver kolos men det er så lettvint med transport da den er i nabolaget, og den skaffer bra med lufft. hva er grei pris på den.??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 Står en på finn som har ca 18 tusen driftstimer. Den står til 8000 kroner.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.