Gå til innhold

Startbooster


Gjest

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe startbooster.Hva skal jeg velge? Stor batterilader med starthjelp eller oppladbar booster? Skal brukes på gardsbruk til traktorer og biler.Hvor stor?Merke?Hvor mye penger lønner det seg å legge i denne?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å kjøpe startbooster.Hva skal jeg velge? Stor batterilader med starthjelp eller oppladbar booster? Skal brukes på gardsbruk til traktorer og biler.Hvor stor?Merke?Hvor mye penger lønner det seg å legge i denne?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peter_Raugland_1
Min erfaring er at de uansett går i stykker. Hold deg unna billige med \&quot\;kompressor\&quot\;, osv. Det er søppel i en boks. Jeg har akkurat \&quot\;slitt ut\&quot\; en Banner booster. Den har holdt i 5-6 år med mye bruk. Kjøp så stor og kraftig som mulig er mitt råd.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest larsen_1
Eg har to store batterisom jeg ladder opp, har laget en tralle som de står på og start kabler montertpå batteriene., de ladde eg med batteri ladderen. da har du kraftigstart hjelp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honda_1

Har dårlig erfaring med elektrisk hjelpestarter, den får mindre batterier til og koke.

Kjøpte idg tools sin startbooster i høst, og angrer ikke.

trenger du kun 12 volt er det ikke så gæren pris heller.

Man sparer tid, og det er mindre sjanse for og skade ellektronikken på nyere kjøretøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...