Guest Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 På grunn av kortsluttning av min flygt gjødselpumpe så åpnet jeg koblingsboksen på motoren på pumpa. den var full av olje. Skal denne være der? Er det i såfall for å holde fuktighet unna? Håper noen har erfaringer med dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 På grunn av kortsluttning av min flygt gjødselpumpe så åpnet jeg koblingsboksen på motoren på pumpa. den var full av olje. Skal denne være der? Er det i såfall for å holde fuktighet unna? Håper noen har erfaringer med dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Nå er det mange år siden jeg var i nærheten av Flygtpumper men,... Nei! Kan ikke huske det var olje i koblingsboksen nei, så der har du nok problemet ditt... Det er olje (som ble full av møkk) mellom propellen og motoren, men ikke i motor og koblingsboks. Det er nok bare å ta den med til reperatøren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Har åpnet den opp og det ser ut som det er kommet møkk inn i olja mellom propell og motor. Dette i sin tur har nok gitt økt tykk og ødelagt simring/pakning opp til motor-rommet og presset olja ut den veien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.