Guest Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 hei. opdagde isommar at framaksligen virka litt laus ,sjekka ut at det var slakk i pendel bolten .har sett at økonomideler har foringer .Spørsmålet mitt er om det er vaskelig å skifte forigane sjøl ,traktoren er ein ellers god ford 4610 4wd 86 mod som er godt vel 3000t pakknemelig for svar fra folk som har peiling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest to_1 Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 hei. opdagde isommar at framaksligen virka litt laus ,sjekka ut at det var slakk i pendel bolten .har sett at økonomideler har foringer .Spørsmålet mitt er om det er vaskelig å skifte forigane sjøl ,traktoren er ein ellers god ford 4610 4wd 86 mod som er godt vel 3000t pakknemelig for svar fra folk som har peiling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bullhill Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 kan du forklare litt hvordan den er oppbygd orginalt? ligger problemet i at den ikke har blitt smurt og det har revet seg? er det fremaksel/bolt som har revet seg eller er det ramma/bolt som har revet seg? er den orginalt laget med foring som kan skiftes ut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bullhill Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 jeg hadde ikke ville stolet på en frontlaster for å jobbe uner der, men er fint alternativ i stedet for jekk så du kan sette under noe annet. men det er sikkert en plass under der du kan sette en stor trelomp eller en støttebukk om du har eller får lånt det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.