Guest Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 På min Valmet 705 er det på en eller annen måte kommet dugg inn i instrumentet hvor turteller, tankmåler og temperaturmåler er. Tips for å få dette ut? Jeg tok instrumentet inn og lot det ligge i god temperatur, men ingen lykke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 På min Valmet 705 er det på en eller annen måte kommet dugg inn i instrumentet hvor turteller, tankmåler og temperaturmåler er. Tips for å få dette ut? Jeg tok instrumentet inn og lot det ligge i god temperatur, men ingen lykke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Du kan prøve å legge instrumentet i en pose med ris. Du må ikke bruke grøtris. Risen vil da trekke til seg fukten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Tja, jeg kan prøve det, fuktigheten må jo ha kommet inn en vei, så da burde det være mulighet for å få den ut samme veien, på et eller annet vis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.