Guest Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Lurer på korleis eg skal dela elevatorkjedet på min orkel forutlegger, nokon som har kjennskap til dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest obbe_1 Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Lurer på korleis eg skal dela elevatorkjedet på min orkel forutlegger, nokon som har kjennskap til dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Slakke stramminga maksimalt, og bøye leddene rett vei i forhold til hverandre så de kan løsnes ved å skyves sidelengs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Apple_farmer_1 Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Og dersom forutleggeren er godt brukt, og det stadig ryker ledd anbefaler jeg å kjøpe et komplett sett og bytte alle på en gang. Gjorde det selv i mai i fjor og har ikke hatt en eneste stopp etter det (bank i bordet). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.