Gå til innhold

Valmet 602 som ikke går.


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisan. Min lille gule traktor har slutta og gå :( Regner med at diesela er har tetta seg. Dreiv nemlig å kjørte å rista og tomla litt, Regner med da at diverse rusk på tanken har virvla opp og tetta systemet, da den plutselig stoppa. Fikk så start på den i gjenn med litt håndpumping, men så stoppa den i gjenn. Lurer på va da jeg skal gjøre ? Regner med å : Tømme vannavskiller''''n, Bytte dieselfilter, tømme tanken og vaske den før jeg heller på ny Diesel, reingjøre dieselsystemet og reigngjøre sugesila. Er det noe mere ? Hvor sitter sugesila på den traktoren her og hvordan kommer jeg til der ? Hilsen Ola.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola_Barikmo_1
Heisan. Min lille gule traktor har slutta og gå :( Regner med at diesela er har tetta seg. Dreiv nemlig å kjørte å rista og tomla litt, Regner med da at diverse rusk på tanken har virvla opp og tetta systemet, da den plutselig stoppa. Fikk så start på den i gjenn med litt håndpumping, men så stoppa den i gjenn. Lurer på va da jeg skal gjøre ? Regner med å : Tømme vannavskiller\'\'\'\'n, Bytte dieselfilter, tømme tanken og vaske den før jeg heller på ny Diesel, reingjøre dieselsystemet og reigngjøre sugesila. Er det noe mere ? Hvor sitter sugesila på den traktoren her og hvordan kommer jeg til der ? Hilsen Ola.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...