Guest Ola_Barikmo_1 Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 Heisan. Min lille gule traktor har slutta og gå :( Regner med at diesela er har tetta seg. Dreiv nemlig å kjørte å rista og tomla litt, Regner med da at diverse rusk på tanken har virvla opp og tetta systemet, da den plutselig stoppa. Fikk så start på den i gjenn med litt håndpumping, men så stoppa den i gjenn. Lurer på va da jeg skal gjøre ? Regner med å : Tømme vannavskiller\'\'\'\'n, Bytte dieselfilter, tømme tanken og vaske den før jeg heller på ny Diesel, reingjøre dieselsystemet og reigngjøre sugesila. Er det noe mere ? Hvor sitter sugesila på den traktoren her og hvordan kommer jeg til der ? Hilsen Ola. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 Heisan. Min lille gule traktor har slutta og gå :( Regner med at diesela er har tetta seg. Dreiv nemlig å kjørte å rista og tomla litt, Regner med da at diverse rusk på tanken har virvla opp og tetta systemet, da den plutselig stoppa. Fikk så start på den i gjenn med litt håndpumping, men så stoppa den i gjenn. Lurer på va da jeg skal gjøre ? Regner med å : Tømme vannavskiller''''n, Bytte dieselfilter, tømme tanken og vaske den før jeg heller på ny Diesel, reingjøre dieselsystemet og reigngjøre sugesila. Er det noe mere ? Hvor sitter sugesila på den traktoren her og hvordan kommer jeg til der ? Hilsen Ola. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.