Guest Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Hva i huleste gjør jeg feil? Liftomatic-bryter tror jeg er i orden, nytt filter er nylig montert, så blir det bare værre og værre, og nå tar det flere dager før armene synker ned. Tips der ute? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tor_1 Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Hva i huleste gjør jeg feil? Liftomatic-bryter tror jeg er i orden, nytt filter er nylig montert, så blir det bare værre og værre, og nå tar det flere dager før armene synker ned. Tips der ute? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 fiat har jo eit hjul under sete for å justera hastigheten på trekkstengene de kan ikkje vara noko kødd me den ? sige dei lika seint ned me og uten lass ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 stram wiren til liftomaticen... bak på traktoren på høgre side på hydr. topploket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HJ_1 Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Som Ola nevner kan hjulet for senkehastighet på gulvet under sete vere i ulage. Sparker en borti slik at du reduserer hastigheten mange nok ganger vil det jo gå rimelig seint etterhvert. Har du prøvd å klemme Liftomatic senke brytern helt inn? Dette er vel en form for hurtig senk. Kan noen av stagene til posisjonskontroll spaken ha hoppet av? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tor_1 Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Takker, fikk justert skrue ved gulvet, må ha sparket borti den en del ganger...til slutt sto det stille bak der. nå virker alt, takk for bra forum!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.