Gå til innhold

høytrykksspyler


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Trenger ny høytrykksspyler. Brukes hovedsaklig til vask av maskiner og utstyr, samt til fjøsvask to ganger i året. Tenker på kaldtvannssvasker. Hvilke merker/størrelse på vasker anbefaler dere?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Hei. Trenger ny høytrykksspyler. Brukes hovedsaklig til vask av maskiner og utstyr, samt til fjøsvask to ganger i året. Tenker på kaldtvannssvasker. Hvilke merker/størrelse på vasker anbefaler dere?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tracker_1

Vil heller anbefale deg å kjøpe en varmtvannsvasker. Har prøvd kaldtvannsvasker både i fjøs og til vask av maskiner. Møkka sitter som oftest igjen på veggene når man er ferdig, og på maskinene spyler man bare fett utover så det ser verre ut enn før man vasket.

V. vaskeren koster jo litt mer i innkjøp, men jeg er ikke i tvil om at invisteringen lønner seg! Det blir rent og du gjør unna jobben på halve tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei.

Har en kârcher varmtvannsvasker som er 10 år.

brukt til fjøs og maskin vask. Skifta pumpa og og alle pakninger i år, men det er det einaste som er gjort, ganske beskjedent vedlikehold på 10 år! :) Men legg for all del litt meir peng ut, og kjøp en varmtvannsvasker, kjem du aldri til å angre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest ravi_1

Har noen gjort seg erfaringer med hotbox a la reno 750, eller varmt tappevann fra flisfyren inn på kaldtvannsvaskeren ?

Skikkelige vaskere skal levere mer enn 20 liter pr minutt. - mener jeg.

Da blir varmtvannsvaskere veldig dyre...

Har noen erfaringer med Kent eller reno?

Har selv gjort kål på en stor foma , og er på utkikk etter ny maskin.

Helst to. Vurderer dobbel stasjonær pumpe.

Men vil ikke gjøre noe dumt...

Syns foma , kærchjer og nilfisk alto er ganske plastikk-aktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Helt enig med sistnevnte, kjøpte og ny Foma, brukte den 2 år, 2 år med sammenhengende elektroniske feil og annet tull, var ikke mange ganger jeg fikk brukt den, før det hadde jeg en Kranzle kaldtvannsvasker i 12år uten å gjøre annet enn å skifte dyse og spylehåndtak.

Ble forbanna og reiste for å kjøpe en vasker fri for elektronikk og kom hjem med en fabrikkoverhalt brukt clena varmtvannsvasker som har gått i 5år nå, uten problem.

Dyre maskiner, men dyrt med ting som tar kvelden hele tiden og.

Har god tro på en hotbox og, det er vel noe både Reno, Kew og Cleena leverer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Høyr med nordbø båt og maskin

http://nbom.no/hoytrykk/

Dette er flinke folk, som leverer spylere med skikkelig mengde.

Har sjøl Foma, med 20l/min og er godt fornøyd, men høyrt møkje bra om desse, spesielt i kyll hus o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...