Gå til innhold

Same silver 90. kostbart tenker jeg


Gjest

Anbefalte innlegg

Det gikk kaldt nedover ryggen da det smalt til en el annen plass i traktoren. Kjørte i god driv etter asfaltert vei, da jeg hørte ett smell Og kjente ett rykk i traktoren. Etterpå virket ikke firhjulstrekket lengre. Kjøpte traktoren for 3 år siden, og firhjulstrekket har ikke gått å få koblet ut siden jeg overtok den. Det har iallefall levd sitt eget liv. Elektromagnetisk inn/utkobling. Etter smellen har det vært tilfeller der det har låst seg helt, og jeg har måtte skifte mellom revers og forover, og liksom ruglet den løs igjen.

 

Noen som vet hvor jeg skal begynne å lete etter feilen

Same silver 90, 1996 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sander_1

Det gikk kaldt nedover ryggen da det smalt til en el annen plass i traktoren. Kjørte i god driv etter asfaltert vei, da jeg hørte ett smell Og kjente ett rykk i traktoren. Etterpå virket ikke firhjulstrekket lengre. Kjøpte traktoren for 3 år siden, og firhjulstrekket har ikke gått å få koblet ut siden jeg overtok den. Det har iallefall levd sitt eget liv. Elektromagnetisk inn/utkobling. Etter smellen har det vært tilfeller der det har låst seg helt, og jeg har måtte skifte mellom revers og forover, og liksom ruglet den løs igjen.

 

Noen som vet hvor jeg skal begynne å lete etter feilen

Same silver 90, 1996 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sander_1

Det var ikke dumt å starte med å tappe olje, og magnetstav. Mistet motet ei stund når det gjelder skruing, men dette er jo en grei måte å få kommet i gang på.

Takk til deg Bakkjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...