Gå til innhold

Pris rull til Welger RP12


Nilss1

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...
Gjest Anonym

Litt på siden, men er det noen her som har erfaringer med forkvaliteten på ballene etter en Welger rp12? Hvordan er kuttinga (hvis den i det heletatt har kutting?)? Størrelsen på ballene? Lager den brukbart harde baller?

 

 

La for et par år siden om fra tårnsilo til rundballer på grunn av at graset ikkje lenger fores heime, men selges til naboen. Har til nå leid inn entrepenør til pressing, men begynner av å bli lei av å gå glipp av all morroa! hehe. Så bestemte meg for å skaffe eget utstyr. Er nå på jakt etter presse å pakker. Ettersom graset selges, så bør forkvaliteten ha en viss standard. Presser bare 100-120 baller i året, så kapasiteten trenger ikkje vere på topp, så lenge foret bilr bra.

 

Hører gjerne om alt folk har å si om pressa. Å gjerne litt om andre eldre (billige) presser. eks. Orkel 1202, claas 46 osv.... Hva eg bør kjøpe ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
hei et lite tips ang welger rp12 med lager uten smøring ikke vask pressa etter endt sesong gjør rent med trykkluft.har ikke byttet lager på 3 sesonger etter jeg sluttet og vaske den med høytrykkvasker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...