Gå til innhold

Kew varmtvannsvasker 3040HA


Gjest

Anbefalte innlegg

Har problemer med at vaskeren mister trykket når vi stiller lanse på max trykk. Vasker har vært inne til service hos Eik og mekaniker der sier at vasker er utslitt og vi må kjøpe ny.

Er ikke noe problem med å få max trykk når annen vasker benyttes.

Er det andre som har opplevd det samme med tilsvarende vasker og hva anbefaler dere av merke ved kjøp av ny.

takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne_1

Har problemer med at vaskeren mister trykket når vi stiller lanse på max trykk. Vasker har vært inne til service hos Eik og mekaniker der sier at vasker er utslitt og vi må kjøpe ny.

Er ikke noe problem med å få max trykk når annen vasker benyttes.

Er det andre som har opplevd det samme med tilsvarende vasker og hva anbefaler dere av merke ved kjøp av ny.

takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Får i alle fall håpe du blir fornøyd med Kärcher\'\'\'\'en din Rune, har vært så som så hvor tette de gule har vært etter noen år... Men de driver sikkert produktutvikling de og :)

 

Anbefaler deg å kikke litt på Foma Magne, er i alle fall det mest driftssikre jeg har vært borti. En annen kjekk ting med de er jo at de er av de få som tåler å kjøre varmt vann inn, kan jo være kjekt om du har flisfyringsanlegg eller lignende, så slipper du å bruke brenneren på vaskeren for å varme vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har en Delaval vasker ( egentlig karcher). Den har fungert uten problemer i 10 år snart. Har kun byttet slange og pistolgrep, men det må en regne med etter så mye bruk. Kan trygt anbefale delaval/ karcher.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Magne,er det den orginale lansen du har? Kjøpte lanse med turbodyse til min 3040HA og får enkelte ganger det samme problemet som du. Dette skjer fordi det blir større mottrykk pga innsnevringen i dysa, som igjen gjør at omløpsventilen løser ut da den er justert for en større dyseåpning. Kan også være dritt i dysa. Vil tro at omløpsventilen kan justeres for å oppnå høyere trykk, det kan jo også være at det er feil med denne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tracker_1
Har vært ute for det samme som deg apf, men det var på en annen type vasker. Tror det skal mye til for å slite ut en vasker Magne:) Hvor gammel er den?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
Gjest Kent ivar

hei. Jeg har en alto nilfisk 30 ha. Som har streiket litt nå. Er det noen som kan ha en vifte for elmotoren liggende til denne. Eller har en maskin som er kassert som jeg kan plokke deler av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...