Guest Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 driver og legger ny vanntilførsel i fjøset, har en sver bunnt med 20mm plastslange så jeg tengte og bruke den dimensjonen. hvor kann jeg få tak i rimelige og bra deler til sånnt ..?? rustfie koblinger er også av interesse.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wold_landbruk_1 Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 driver og legger ny vanntilførsel i fjøset, har en sver bunnt med 20mm plastslange så jeg tengte og bruke den dimensjonen. hvor kann jeg få tak i rimelige og bra deler til sånnt ..?? rustfie koblinger er også av interesse.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Åge_1 Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 http://www.dryppvanning.as/ Nettbutikken har vært nede en stund, men prøv å kontakt dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 nessemaskin.no har rimelege rørdeler, både rustfrie og klemkoplingar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.