Gå til innhold

Service og garantiavtale


Gjest

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som har erfaring med utvidet service og garantiavtale(3år) for traktor hos FK, har bestilt meg ny traktor og selgeren anbefalter meg og tegne en slik.

Har lest litt på vilkårene og slik jeg tolker de dekker de ikke så mye, annet i de 12 første mnd. Og etter år 2 er det egenandel for alle garantiskader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xcell30_1

Lurer på om det er noen som har erfaring med utvidet service og garantiavtale(3år) for traktor hos FK, har bestilt meg ny traktor og selgeren anbefalter meg og tegne en slik.

Har lest litt på vilkårene og slik jeg tolker de dekker de ikke så mye, annet i de 12 første mnd. Og etter år 2 er det egenandel for alle garantiskader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Hei. Sga avtalen til fk er i realiteten ganske enkel. 1. Året dekker jd garanti på traktoren. De neste to årene dekker fk alt av garanti arbeid. Grunnen til at det er egenandel er at smårep under gitt sum er billigere for kunden å dekke selv. Slik som lyspærer o.l i tillegg har du forutsigbarhet på kostnadene i 3 år. Ingen verksted regninger over 3000 tror jeg det er. Og fast pris på service. Den er egentlig ganske billig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...