Guest Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Lurer på om det er noen som har erfaring med utvidet service og garantiavtale(3år) for traktor hos FK, har bestilt meg ny traktor og selgeren anbefalter meg og tegne en slik. Har lest litt på vilkårene og slik jeg tolker de dekker de ikke så mye, annet i de 12 første mnd. Og etter år 2 er det egenandel for alle garantiskader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xcell30_1 Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Lurer på om det er noen som har erfaring med utvidet service og garantiavtale(3år) for traktor hos FK, har bestilt meg ny traktor og selgeren anbefalter meg og tegne en slik. Har lest litt på vilkårene og slik jeg tolker de dekker de ikke så mye, annet i de 12 første mnd. Og etter år 2 er det egenandel for alle garantiskader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Hei. Sga avtalen til fk er i realiteten ganske enkel. 1. Året dekker jd garanti på traktoren. De neste to årene dekker fk alt av garanti arbeid. Grunnen til at det er egenandel er at smårep under gitt sum er billigere for kunden å dekke selv. Slik som lyspærer o.l i tillegg har du forutsigbarhet på kostnadene i 3 år. Ingen verksted regninger over 3000 tror jeg det er. Og fast pris på service. Den er egentlig ganske billig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.