Gjest Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kan noen forklare meg hva "hypoid" betyr? Hva skiller et hypoidgear fra et ikke-hypoidgear? Er hypoid et enten-eller begrep eller finnes det grader av hypoid? Jeg har sett omtale av smøreolje der produsenten sier at oljen har "hypoide tilsetninger" - hvilke egenskaper er det oljen får da? Er det noen sammenheng mellom hypoidgearolje og olje med EP(extreme pressure)-tilsetninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kan noen forklare meg hva \"\;hypoid\"\; betyr? Hva skiller et hypoidgear fra et ikke-hypoidgear? Er hypoid et enten-eller begrep eller finnes det grader av hypoid? Jeg har sett omtale av smøreolje der produsenten sier at oljen har \"\;hypoide tilsetninger\"\; - hvilke egenskaper er det oljen får da? Er det noen sammenheng mellom hypoidgearolje og olje med EP(extreme pressure)-tilsetninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar