Guest Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 jeg har en viftemotor som børstholderene og lagrene er gått i ellers virker den. problemet er at akurat denne motorn er vanskerlig å få tak i,det er en electrolux ks3442/330 12v 7052. motorn er 7 cm i diameter ,1o cm lang igjenomgående aksling som er 16,5 cm lang og 0,5cm i diameter. Er det noen som vet hvor en slik motor kan skaffes eller om det er noen som reparere? motorn sitter i et uwe overhead apperat i en volvo 400 ifra 1972. jeg har hørt endel steder men negativt svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 jeg har en viftemotor som børstholderene og lagrene er gått i ellers virker den. problemet er at akurat denne motorn er vanskerlig å få tak i,det er en electrolux ks3442/330 12v 7052. motorn er 7 cm i diameter ,1o cm lang igjenomgående aksling som er 16,5 cm lang og 0,5cm i diameter. Er det noen som vet hvor en slik motor kan skaffes eller om det er noen som reparere? motorn sitter i et uwe overhead apperat i en volvo 400 ifra 1972. jeg har hørt endel steder men negativt svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Er det vifter på begge sider av motoren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 jepp avlange rotorblad på begge sider satte i nytt register i fjor og det er et fint orginal apperat når motorn virker håper noen vet om noe firma eller \"\;bygdesmie\"\;som kansje har noe slik liggende, apperatet heter forøvrig uwe overheadheater, laget i norkøping har ringt til ois og tk i sverige men de hadde ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Du kan jo høre med traktordeler sør for brukt motor. Eller norpart for ny. www.traktordeler.no www.norpart.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Prøv Knapås Elektriske, Spydeberg, tlf 69 83 73 43 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.