Gå til innhold

eldre 12 volt viftemotor varmeapperat


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg har en viftemotor som børstholderene og lagrene er gått i ellers virker den.

problemet er at akurat denne motorn er vanskerlig å få tak i,det er en electrolux ks3442/330 12v 7052. motorn er 7 cm i diameter ,1o cm lang igjenomgående aksling som er 16,5 cm lang og 0,5cm i diameter.

Er det noen som vet hvor en slik motor kan skaffes eller om det er noen som reparere?

motorn sitter i et uwe overhead apperat i en volvo 400 ifra 1972.

jeg har hørt endel steder men negativt svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en viftemotor som børstholderene og lagrene er gått i ellers virker den.

problemet er at akurat denne motorn er vanskerlig å få tak i,det er en electrolux ks3442/330 12v 7052. motorn er 7 cm i diameter ,1o cm lang igjenomgående aksling som er 16,5 cm lang og 0,5cm i diameter.

Er det noen som vet hvor en slik motor kan skaffes eller om det er noen som reparere?

motorn sitter i et uwe overhead apperat i en volvo 400 ifra 1972.

jeg har hørt endel steder men negativt svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp avlange rotorblad på begge sider satte i nytt register i fjor og det er et fint orginal apperat når motorn virker håper noen vet om noe firma eller \&quot\;bygdesmie\&quot\;som kansje har noe slik liggende, apperatet heter forøvrig uwe overheadheater, laget i norkøping har ringt til ois og tk i sverige men de hadde ikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...