Guest Core2duo_1 Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Hallo! Har en David Brown som motoren sitter i. Noen gode tips å få lea løs motoren? Har heldt litt CRC rustløser nedi, men den \"\;forsvinner\"\; etter hvert. Enten så fordamper den eller så renner den fordi stempel og sylinder, og ender i motorolja. Om den rønner nedi motorolja, så skal jo stemplene ikke sitte fast? Noen gode idèr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Hallo! Har en David Brown som motoren sitter i. Noen gode tips å få lea løs motoren? Har heldt litt CRC rustløser nedi, men den "forsvinner" etter hvert. Enten så fordamper den eller så renner den fordi stempel og sylinder, og ender i motorolja. Om den rønner nedi motorolja, så skal jo stemplene ikke sitte fast? Noen gode idèr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Core2duo_1 Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Det er en Cropmaster 1947 modell! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Core2duo_1 Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Det er bensin motor, så har heldt nedi rustløsner i plugg-hullene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Ta ut startmotor og tørn på startkransen med et maskinspett. Får mye bedre moment da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 Må vel få høyere moment om enn tar å setter den i det høyeste giret og gjynger den fremover på bakhjulet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.