Guest Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Når eg kjører med 4wd kopla inn, er det ein ulyd i bakstusen eller girkassen. Høres ut som noko som slurer. Lyden er der kunn når 4wd er kopla inn. Noken som veit kva som er gale? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 hadde samme på min traktor. ett enkelt lager til opplagringa av 4wd. del til 200kr og arbeid for 35000.. utrolig kjipt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 hvis du deler traktoren og ser på akslingen som går til 4wd så ligger nok den i to lager. var enkelt akkurat å finne det, men jobben var og dele min traktor.. men det trenger jo ikke å være dette på din da!! jeg har jo bla ikke mini traktor.. bytta clutch samtidig som gikk i stykker etter 30 timer igjen, enda kjipere siden det var i våronna... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.