Guest Posted December 31, 2008 Share Posted December 31, 2008 jeg har en 4355 som jeg er meget godt fornøyd med. men nå har varmaperat vifta sluttet og blåse på venstre side. tror det er luft slangen som har hoppet av. noen som har hatt samme probleme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest larsen_1 Posted December 31, 2008 Share Posted December 31, 2008 jeg har en 4355 som jeg er meget godt fornøyd med. men nå har varmaperat vifta sluttet og blåse på venstre side. tror det er luft slangen som har hoppet av. noen som har hatt samme probleme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest larsen_1 Posted December 31, 2008 Share Posted December 31, 2008 skrudde du ned taket inna fra da? eller komer man til fra filtret ? viste ikke at det var 2 vifter heller jeg. takk for svaret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest larsen_1 Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 takker for svaret ole, det virker som børstene er på vei til og gå. Banka litt på de og smurte med 5-56 så gikk vifta som et uvær igjen. må vel se om det går an og kjøpe nye børster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.