Gå til innhold

Triangel til traktor.


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei ! Trenger nytt triangelfeste på traktoren, og lurer på hva det betyr dette med benevnelsen kat.1 kat.2 og kat.3 . Dette er til en Ford 4830 som jeg bruker til litt gardsbrøyting og ikke til noe særlig tungt utstyr. Noen som har noe info ? Butikker med bra priser ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iffen_1
Hei ! Trenger nytt triangelfeste på traktoren, og lurer på hva det betyr dette med benevnelsen kat.1 kat.2 og kat.3 . Dette er til en Ford 4830 som jeg bruker til litt gardsbrøyting og ikke til noe særlig tungt utstyr. Noen som har noe info ? Butikker med bra priser ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo starte med å sjekke her:

http://www.lyng-triangel.no/index.php?option=com_content&amp\;task=view&amp\;id=16&amp\;Itemid=53

Forhandlerne kan svare deg på hva du bør velge. Det handler både om generell styrke og diameter på bolter tror jeg.

Ellers har jo bl.a. Økonomi-deler billigvarianter, men disse er altså skikkelige, produsert i Trøndelag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Moparviking_1

Ser også at det er noen som lager dem selv.

Materialer for Kat.2 skal være UNP 80 ST355 men har ikke funnet ut hvor en får tak i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Har nettop kjøpt stål til 5stk triangler, fikk faktura på 4000,-

Ergo er det ikke stor lønnsomhet i å sveise selv.

Må riktignok innrømme at jeg ikke forhørte meg på pris på forhånd, så det er mulig at det kan skaffes billigere.

Ihvertfall får du kjøpt ferdig redskapsdel fra økonomideler til 1000,- pr stk inkl frakt.

Nå er jeg redd for at det ikke er redskapsdel trådstarteren spurte etter, men økonomideler har også traktordel til fordelaktig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kristan
Jeg kunne tenkt meg en triangel som en låser med en bolt. tror de må være billigere og har sikrere låsing. Er det noen som vet hvem som selger sånne?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...