Guest Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Hei ! Trenger nytt triangelfeste på traktoren, og lurer på hva det betyr dette med benevnelsen kat.1 kat.2 og kat.3 . Dette er til en Ford 4830 som jeg bruker til litt gardsbrøyting og ikke til noe særlig tungt utstyr. Noen som har noe info ? Butikker med bra priser ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Iffen_1 Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Hei ! Trenger nytt triangelfeste på traktoren, og lurer på hva det betyr dette med benevnelsen kat.1 kat.2 og kat.3 . Dette er til en Ford 4830 som jeg bruker til litt gardsbrøyting og ikke til noe særlig tungt utstyr. Noen som har noe info ? Butikker med bra priser ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Du kan jo starte med å sjekke her: http://www.lyng-triangel.no/index.php?option=com_content&\;task=view&\;id=16&\;Itemid=53 Forhandlerne kan svare deg på hva du bør velge. Det handler både om generell styrke og diameter på bolter tror jeg. Ellers har jo bl.a. Økonomi-deler billigvarianter, men disse er altså skikkelige, produsert i Trøndelag :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Iffen_1 Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Takker for svar. Fin info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Moparviking_1 Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Ser også at det er noen som lager dem selv. Materialer for Kat.2 skal være UNP 80 ST355 men har ikke funnet ut hvor en får tak i det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Har nettop kjøpt stål til 5stk triangler, fikk faktura på 4000,- Ergo er det ikke stor lønnsomhet i å sveise selv. Må riktignok innrømme at jeg ikke forhørte meg på pris på forhånd, så det er mulig at det kan skaffes billigere. Ihvertfall får du kjøpt ferdig redskapsdel fra økonomideler til 1000,- pr stk inkl frakt. Nå er jeg redd for at det ikke er redskapsdel trådstarteren spurte etter, men økonomideler har også traktordel til fordelaktig pris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted March 14, 2012 Share Posted March 14, 2012 Jeg kunne tenkt meg en triangel som en låser med en bolt. tror de må være billigere og har sikrere låsing. Er det noen som vet hvem som selger sånne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.