Gå til innhold

tine gårdstankservice.


Gjest

Anbefalte innlegg

har en 5år gammel melketank, den stanser noen ganger, helt uten att det er noe "galt" vatchdog- står det i displayet. er bare og nappe ut strømmen i 5min så er den i gang ... men tankservice er heller slapp med og finne feil og stille leverandør av programvare til rette for feilen. er det andre som har samme erfaring med tanker og om efektiviteten til tankservice.??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wold_landbruk_1
har en 5år gammel melketank, den stanser noen ganger, helt uten att det er noe \&quot\;galt\&quot\; vatchdog- står det i displayet. er bare og nappe ut strømmen i 5min så er den i gang ... men tankservice er heller slapp med og finne feil og stille leverandør av programvare til rette for feilen. er det andre som har samme erfaring med tanker og om efektiviteten til tankservice.??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple_farmer_1

Jeg har samme feilen noen ganger, tror det står \&quot\;PLS Watchdog\&quot\;. Det blir omtrent som en PC som henger seg, du må ta en omstart, ved å kutte strømmen.

Jeg hadde noen runder med tankservice i høst, da tanken ikke ville kjøle, koblet ut og inn hele tida. De var her flere runder, begynte med oppdatering av programvare, men det viste seg jo at det var for lite kjølemiddel på den såvidt jeg husker. Et godt tips hvis den ikke vil kjøle, men står og kobler ut og inn hele tida er å åpne døra/lokket der displayet sitter. På innsida sitter en knapp som gjør at du kan tvangskjøre kjølinga, men da må du passe på og stoppe den igjen, ellers kan du bare fylle på litt sjokolade og vanilje og be inn naboene på iskrem, ta med skje\;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...