Guest Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Har et problem med rundballekutteren. Eg ska bytte lagerhus på den fremste akslingen som driver belte og eg får ikkje av tannhjulet som driver akslingen. Har prøvd det meste men det vil ikkje løsne. Noen som veit hvordan man tar av tannhjulet?? Kanskje ein enkel måte å gjøre det, bare eg som ikkje ser det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Har et problem med rundballekutteren. Eg ska bytte lagerhus på den fremste akslingen som driver belte og eg får ikkje av tannhjulet som driver akslingen. Har prøvd det meste men det vil ikkje løsne. Noen som veit hvordan man tar av tannhjulet?? Kanskje ein enkel måte å gjøre det, bare eg som ikkje ser det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Byttet tannhjula på min k-150 i fjor, hadde også store problemer med demonteringa. Endte med å splitte hjula, husker ikkje om eg brukte skjerebrenner eller vinkelsliper ..... Nytta ikkje å varme og slå, var ikkje til å rikke!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Melkebonde_1 Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Jeg gjorde også det i fjor. Prøvde å varme og slå + alt annet verktøy som var å oppdrive. Endte opp med å kappe akslingen tror jeg. Mener å huske at tannhjulet også måtte bøte med livet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.