Jump to content

Welger RP 200

Guest

Recommended Posts

Litt meir skruing. denne gang presse. Tenkte eg skulle skifte pikkuptindane. Må eg ta ned heile pikkupen for demontering? Eller er det råd å trekke ut ein og ein rast på venstre sida etter å ha tatt vekk det som er utanfor. Hele opplegget virka noko tungvint, med eine dekselet utan på det andre.

Ein annan ting er at når balgen er nesten full,( går kanskje litt til) så begynner pressa å viberere/ riste. Lurer på kva det kan vere. NB. ingen defekte lager, har sjekka.

Takk for svara:) Det er fint å spar tid. Har nok å gjere.

Guest power_1

Litt meir skruing. denne gang presse. Tenkte eg skulle skifte pikkuptindane. Må eg ta ned heile pikkupen for demontering? Eller er det råd å trekke ut ein og ein rast på venstre sida etter å ha tatt vekk det som er utanfor. Hele opplegget virka noko tungvint, med eine dekselet utan på det andre.

Ein annan ting er at når balgen er nesten full,( går kanskje litt til) så begynner pressa å viberere/ riste. Lurer på kva det kan vere. NB. ingen defekte lager, har sjekka.

Takk for svara:) Det er fint å spar tid. Har nok å gjere.

Guest Anonym
Er normalt at welger rp 200 rister en del ved full balle. Når det gjelder tindane bytter du dei ved å skru av \&quot\;halvmånane\&quot\; som står mellom hver tinde, ikke ved å trekke ut noe fra ene sida......

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...