Gå til innhold

Welger RP 200


Gjest

Anbefalte innlegg

Litt meir skruing. denne gang presse. Tenkte eg skulle skifte pikkuptindane. Må eg ta ned heile pikkupen for demontering? Eller er det råd å trekke ut ein og ein rast på venstre sida etter å ha tatt vekk det som er utanfor. Hele opplegget virka noko tungvint, med eine dekselet utan på det andre.

Ein annan ting er at når balgen er nesten full,( går kanskje litt til) så begynner pressa å viberere/ riste. Lurer på kva det kan vere. NB. ingen defekte lager, har sjekka.

 

Takk for svara:) Det er fint å spar tid. Har nok å gjere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest power_1

Litt meir skruing. denne gang presse. Tenkte eg skulle skifte pikkuptindane. Må eg ta ned heile pikkupen for demontering? Eller er det råd å trekke ut ein og ein rast på venstre sida etter å ha tatt vekk det som er utanfor. Hele opplegget virka noko tungvint, med eine dekselet utan på det andre.

Ein annan ting er at når balgen er nesten full,( går kanskje litt til) så begynner pressa å viberere/ riste. Lurer på kva det kan vere. NB. ingen defekte lager, har sjekka.

 

Takk for svara:) Det er fint å spar tid. Har nok å gjere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Er normalt at welger rp 200 rister en del ved full balle. Når det gjelder tindane bytter du dei ved å skru av \&quot\;halvmånane\&quot\; som står mellom hver tinde, ikke ved å trekke ut noe fra ene sida......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...