Gjest Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Flatreimer blir bare mer og mer ut og dermed vanskeligere å få tak i deler. Nå trenger jeg reimskjøter. du vet sånne klør. sist jeg kjøpte på Tess så sa de at de ikke tar inn igjen. Vet at jeg burde bygd om med motor direkte på men det koster tid og penger, og den er ikke så mye i bruk. Er det noen som vet hvor en får tak i reimskjøter og nye reimer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristan Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Flatreimer blir bare mer og mer ut og dermed vanskeligere å få tak i deler. Nå trenger jeg reimskjøter. du vet sånne klør. sist jeg kjøpte på Tess så sa de at de ikke tar inn igjen. Vet at jeg burde bygd om med motor direkte på men det koster tid og penger, og den er ikke så mye i bruk. Er det noen som vet hvor en får tak i reimskjøter og nye reimer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spelarjakob_1 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Har Du prøvd hos Transmeca as? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oddski_1 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hør med gummi- og maskinteknikk as :http://generator.firmanett.no/g/gummiogmaskin/ . De har mye rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristan Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Tusen takk, alle sammen. ser ikke ut som at det blir noe problem. Reimlås heter det altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oddbjørn_1 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Felleskjøpets verksteder i grasdistriktene pleier også å ha låser liggende. Alle verksteder som skrur på rundballepresser med variabelt kammer (flatreimer) \"\;må\"\; ha skjøteutstyr til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar