Gå til innhold

Flatreimer


Gjest

Anbefalte innlegg

Flatreimer blir bare mer og mer ut og dermed vanskeligere å få tak i deler. Nå trenger jeg reimskjøter. du vet sånne klør. sist jeg kjøpte på Tess så sa de at de ikke tar inn igjen. Vet at jeg burde bygd om med motor direkte på men det koster tid og penger, og den er ikke så mye i bruk. Er det noen som vet hvor en får tak i reimskjøter og nye reimer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristan
Flatreimer blir bare mer og mer ut og dermed vanskeligere å få tak i deler. Nå trenger jeg reimskjøter. du vet sånne klør. sist jeg kjøpte på Tess så sa de at de ikke tar inn igjen. Vet at jeg burde bygd om med motor direkte på men det koster tid og penger, og den er ikke så mye i bruk. Er det noen som vet hvor en får tak i reimskjøter og nye reimer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oddski_1
Hør med gummi- og maskinteknikk as :http://generator.firmanett.no/g/gummiogmaskin/ . De har mye rart...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1
Felleskjøpets verksteder i grasdistriktene pleier også å ha låser liggende. Alle verksteder som skrur på rundballepresser med variabelt kammer (flatreimer) \&quot\;må\&quot\; ha skjøteutstyr til dette.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...