Gå til innhold

MF 4255


Gjest

Anbefalte innlegg

Har en banke/rakle lyd i motoren på lavt turtall når den drar litt tungt og når den går på tomgang, lurte på om det kan vere slitte rådelager, har ikkje gått 3000 timar ennå, har heller ikkje blitt verre sidan eg kjøpte den for eit år sidan. skal visst vere balanse aksel på veiva og, kan jo vere noke galt med den, noken som har vore bort i dette?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har en banke/rakle lyd i motoren på lavt turtall når den drar litt tungt og når den går på tomgang, lurte på om det kan vere slitte rådelager, har ikkje gått 3000 timar ennå, har heller ikkje blitt verre sidan eg kjøpte den for eit år sidan. skal visst vere balanse aksel på veiva og, kan jo vere noke galt med den, noken som har vore bort i dette?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peugeot_1
Jeg hadde samme problemet på min MF 4245 for et par år siden og kunne ikke finne ut av hva det kom av. Fikk et tips om å sjekke den vesle silen på dieseltilførselen til fødepumpa (skru av røret og pluggen)og riktignok var den nesten potte tett.Gjorde ren silen og bankelyden forsvant, motoren fikk for lite diesel på lavt turtall. Er ikke sikkert at det er dette som er problemet hos deg men det er verdt å sjekke.Lykke til!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Vil tru at dæ æ balansevækte du høyre lite rakling frå. Men æ ikkje någå fale kjøyre mæ. Æ bærre at dæ æ lite slark i drevåm/tannhjulåm,som jev ei lyd.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Litt rart det bankar meir til meir den bir belasta på lavt turtall, den får ikkje for lite diesel..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
hvilken gearkasse har den? Har den clutchfritt vendegir får du en raslelyd fra fjærene i svinghjulsdemperen under 1100 omdr. Ingen fare med det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har clutchfritt og 24/24. Kan vere at det er normalt dette, men tykkjer det bankar vel hardt når eg f.eks køyrer inn i en grusdunge og den ardeider tungt på en 1000-1200 omdr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...