Gå til innhold

Vedlikehald


Gjest

Anbefalte innlegg

Køyrer med lessevogn og skiveslåmaskin første året. Lurer på om nokon har nokre bra tips til kva ein bør gjera med utstyret før ein set det vekk for vinteren?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Køyrer med lessevogn og skiveslåmaskin første året. Lurer på om nokon har nokre bra tips til kva ein bør gjera med utstyret før ein set det vekk for vinteren?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert silolegging du tenker og bruke lessevogna til. Smør ivertfall alle smørenipler på pick`n kvar dag,da unngår du at feittet \&quot\;beka\&quot\; seg,og du slipper extra arbeidet med og skru ut nipplene og pirke opp at kanalene med synål og tynner.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det gjere eg, og det trur eg e bra ja. Men bør ein spraya på diesel på pickupen før ein set vogna vekk?, for å hindra rust...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honda_1

åssen fett bruker du jo!? har vært borti det på belte stramminga på gravere men her er det snakk om mange år med stillstand.

problemet løste seg da de kutta ut molyfett (svart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JD,eg har ikkje dusja diesel el olje på pick-up`n,men det er ikkje dumt og gjøra det. Kjøyrer med syreutstyr,bruker grasaat,men har ikkje hatt rustproblem. Ser sjølvsagt at det blir eit tynt brunt lag der det er blankslitt,men det har ikkje blitt no rust hjå meg. Men har sjølvsagt sett pick-up`er som har vært oppspist av rust også da.

 

Bjørn k,eg bruker eit raudt glidelagerfett fra Sunoco,da det er glidelager på pick-up`n. Har sluttet med universalfett på pick-op`n,for det tålte ikkje ein dags kjøring,da var det berre skru ut niplene,fram med nål og tynner. Er mykjy holdbarere det raude glidelagerfettet. Det er ivertfall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honda_1

Det er nok bra, bruker du det på alt av utstyr?

Koster kanskje litt pr, patron?

Er jo bra og smøre ofte men med mindre menger fett hver gang, jeg bruker ett blankt beacon fett, på alt som laster, akslinger lager. har ikke pickuper og silo utstyr da jeg ikke driver med sånt.

Men jeg vill vel anbefale og vaske og smøre før man setter bort utstyret og selvsagt ha det innom hus om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn K,eg bruker det raude Sunoco fettet på pick-up`n,og på lasteapparatet,og framakselopphenget på traktorene,og ellers på glidelager og bolter. Bruker universalfett på kraftoverføringsakslingskryss og hurtigroterende kulelager.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg nyttar grasAAT pluss, raud donk, med syreutstyret festa på draget. Syra får iten anledning å komma i pickupen då det er i strengen. Eit lite tynt lag der det er blankslitt når vogna står ute i regn. Men det forsvinn når ein brukar ho. Eg trur eg vil ha diesel på ei jif-flaska og dusja pickupen...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ei blanding med olje å disel som jeg sprayer på alt av blanke deler. Dette gjelder både jordarbeidings, gjødsel - og grasmaskiner. dermed holder de seg blank til de skal brukes igjen, med andre ord\; ingen rust.

Dette gjøres vær gang redskapene ikke skal brukes på en stund, dvs. at kunstgjødselsprederen vaskes å smøres inn hver gang den har vært i bruk, også hvis vi kun har sådd et par storsekker med gjødsel på beite og skal bruke den mer uken etter.

Og husk. Alle lagre skal smøres når de er varme.

Samtidig setter vi alt av maskiner i redskapshus når de ikke er i bruk ute på jordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom på i denne samanheng\; hmv-ramme på skiveslåmaskin, mange som brukardet? Korleis er det med fjøringa på maskina med hmv?

 

Sjølv har eg ei Kuhn 202, som eg lurer på festa hmv på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...