Jump to content

Vedlikehald


Guest

Recommended Posts

Køyrer med lessevogn og skiveslåmaskin første året. Lurer på om nokon har nokre bra tips til kva ein bør gjera med utstyret før ein set det vekk for vinteren?
Link to comment
Share on other sites

Guest Anonym
Køyrer med lessevogn og skiveslåmaskin første året. Lurer på om nokon har nokre bra tips til kva ein bør gjera med utstyret før ein set det vekk for vinteren?
Link to comment
Share on other sites

Sikkert silolegging du tenker og bruke lessevogna til. Smør ivertfall alle smørenipler på pick`n kvar dag,da unngår du at feittet \&quot\;beka\&quot\; seg,og du slipper extra arbeidet med og skru ut nipplene og pirke opp at kanalene med synål og tynner.
Link to comment
Share on other sites

Guest Anonym
ja det gjere eg, og det trur eg e bra ja. Men bør ein spraya på diesel på pickupen før ein set vogna vekk?, for å hindra rust...
Link to comment
Share on other sites

Guest Honda_1

åssen fett bruker du jo!? har vært borti det på belte stramminga på gravere men her er det snakk om mange år med stillstand.

problemet løste seg da de kutta ut molyfett (svart)

Link to comment
Share on other sites

JD,eg har ikkje dusja diesel el olje på pick-up`n,men det er ikkje dumt og gjøra det. Kjøyrer med syreutstyr,bruker grasaat,men har ikkje hatt rustproblem. Ser sjølvsagt at det blir eit tynt brunt lag der det er blankslitt,men det har ikkje blitt no rust hjå meg. Men har sjølvsagt sett pick-up`er som har vært oppspist av rust også da.

 

Bjørn k,eg bruker eit raudt glidelagerfett fra Sunoco,da det er glidelager på pick-up`n. Har sluttet med universalfett på pick-op`n,for det tålte ikkje ein dags kjøring,da var det berre skru ut niplene,fram med nål og tynner. Er mykjy holdbarere det raude glidelagerfettet. Det er ivertfall min erfaring.

Link to comment
Share on other sites

Guest Honda_1

Det er nok bra, bruker du det på alt av utstyr?

Koster kanskje litt pr, patron?

Er jo bra og smøre ofte men med mindre menger fett hver gang, jeg bruker ett blankt beacon fett, på alt som laster, akslinger lager. har ikke pickuper og silo utstyr da jeg ikke driver med sånt.

Men jeg vill vel anbefale og vaske og smøre før man setter bort utstyret og selvsagt ha det innom hus om vinteren.

Link to comment
Share on other sites

Bjørn K,eg bruker det raude Sunoco fettet på pick-up`n,og på lasteapparatet,og framakselopphenget på traktorene,og ellers på glidelager og bolter. Bruker universalfett på kraftoverføringsakslingskryss og hurtigroterende kulelager.
Link to comment
Share on other sites

Guest Anonym
Eg nyttar grasAAT pluss, raud donk, med syreutstyret festa på draget. Syra får iten anledning å komma i pickupen då det er i strengen. Eit lite tynt lag der det er blankslitt når vogna står ute i regn. Men det forsvinn når ein brukar ho. Eg trur eg vil ha diesel på ei jif-flaska og dusja pickupen...
Link to comment
Share on other sites

Guest Anonym

Bruker ei blanding med olje å disel som jeg sprayer på alt av blanke deler. Dette gjelder både jordarbeidings, gjødsel - og grasmaskiner. dermed holder de seg blank til de skal brukes igjen, med andre ord\; ingen rust.

Dette gjøres vær gang redskapene ikke skal brukes på en stund, dvs. at kunstgjødselsprederen vaskes å smøres inn hver gang den har vært i bruk, også hvis vi kun har sådd et par storsekker med gjødsel på beite og skal bruke den mer uken etter.

Og husk. Alle lagre skal smøres når de er varme.

Samtidig setter vi alt av maskiner i redskapshus når de ikke er i bruk ute på jordet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonym

kom på i denne samanheng\; hmv-ramme på skiveslåmaskin, mange som brukardet? Korleis er det med fjøringa på maskina med hmv?

 

Sjølv har eg ei Kuhn 202, som eg lurer på festa hmv på..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...