Gå til innhold

Girkasseoverhaling MF 185


Gjest

Anbefalte innlegg

Tannhjulene som driver kraftuttaksaksel har mistet mange tenner . Jeg har skaffet verkstedhandbok og begynnt å demontere . De to nevnte tannhjul sitter helt i front av kassa og skal iflg verkstedhandbok kunne plukkes ut uten å demontere noen av girene. Jeg har kommet til siste punkt , der det står "løft det undre tannhjul ut av girhuset ". Det går IKKE ! tannhjulet er 1,5 mm for tykkt på midten , så det kommer ikke forbi det store hullet i front av girkassa. Har noen prøvd dette , og enten klart eller ikke klart det ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest njust_1
Tannhjulene som driver kraftuttaksaksel har mistet mange tenner . Jeg har skaffet verkstedhandbok og begynnt å demontere . De to nevnte tannhjul sitter helt i front av kassa og skal iflg verkstedhandbok kunne plukkes ut uten å demontere noen av girene. Jeg har kommet til siste punkt , der det står \&quot\;løft det undre tannhjul ut av girhuset \&quot\;. Det går IKKE ! tannhjulet er 1,5 mm for tykkt på midten , så det kommer ikke forbi det store hullet i front av girkassa. Har noen prøvd dette , og enten klart eller ikke klart det ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...