Guest Posted November 25, 2014 Share Posted November 25, 2014 Hei, har trøbbel med vendegiret på min ts100a 2007 mod gått 1500t. Går berre bakover kansje noen feilslag den veien og. Har i aldri vert lavt oljenivå ikkje no heller. Kan plutselig funke forover i korte perioder. Ingen feil koder. Når den står i forover kommer N op i ruta ?? Forslag? ? Mvh johan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 26, 2014 Share Posted November 26, 2014 Kjenner ikke til ts100a, men min litt eldre ts110 hadde et lignende problem (den gikk bare framover). På denne var det en kalibreringsprosedyre på clutsjene i gearkassa som skal gjennomføre hver 1000 time. Prosedyren sto for min del i instruksjonsboka. Men som sakt aner jeg ikke hvordan TSA er i forhold til eldre TS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Hei, du bør prøve å kalibrere girboksen som oyha skriver. Da vil du antakelig få opp en feilkode med en U foran, som kan fortelle litt mer om hva som er galt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Hei, takk for svar. skal ut og prøve litt no av med hjulet og ned med tanken og få målt litt rett i solenoider og givere, Trenger ein beskrivelse for å kalibrere gir - vendegir.! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Kan vere boksen som holder wiren som er sprukket. Har bytta på alle spakane på min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Har 1998 modell. Er ikkje sikkert det er likt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Hei, Hvorfor ta av hjul og tank når de sitt under gulvs matta oppå girkassen, Å tviler på om du kjem noe lenger vis du måler her vis du ikke kan disse traktorene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 Har verkstedshåndbok til TSA serien du kan få kjøpt til en billig peng. (PDF) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 2, 2014 Share Posted December 2, 2014 Hei, ganske riktig fant solenoider under dørken oppå kassen! Men er ikkje komt lenger. Kunne tenkje meg å kjøpe verkstedhandboka av deg GSM Ta kontakt. koldaljohan@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 2, 2014 Share Posted December 2, 2014 Eg måtte bytte begge følerane der, fordi tuppen var laga av plast,so det hadde slitt tuppen so den ikkje registrerte at den va i gir. Dei solenoider er greie å skru av å sjekke tuppen når luka er av i dørken.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jotunheim_1 Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 https://youtu.be/smKfyOGK1Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 Lars: Dette er riktig kalibrering, bortsett fra at han glemte å slå av evt. AirCondition. Her er alle de fire hydrauliske kløtsjene kalibrert. Resten er mekanisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jotunheim_1 Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 Kor mykje har oljetemperaturen å si ved kalibrering? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 18, 2015 Share Posted April 18, 2015 Mener olja skal være 60 grader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.