Gå til innhold

Noen som vet hvordan bytte Seal på en Trima +3P laster???


Gjest

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen veit korleis du kan bytte seal på pakkboksen til en Trima +3P laster tilt sylinder.

Dette er på tiltsylinder å der er stempelet midt på sylinderen. Hvordan kan jeg dele stempel stangen der. Bolt øyet som er i andre enden av stempelstangen ser ut som det er sveiset fast så det kan jeg ikke gjøre noe med. Så det er stempelet midt på stangen som må løyses. Noen som har noe tips?

 

( Klare ikke å se noen form låse bolter )

 

Å pakkboksen i lengst inne i sylinderen hvordan får jeg ut den?

Må jeg dele sylinderen der bake som det står 2 sett skruer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristan
Kjenner ikke til den lasteren men sylindere pleier å kunne åpnes ved å vri den delen som har størst diameter. du ser skjøten ca 5cm fra den ene enden. La den andre enden stå montert og så skrur du de siste 5 cm med en spesialnøkkel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å se noen skjøt. Begge stengene går inn i stempelet.

 

Fordi øyet i stempelstangen det er sveisen fast så går stempel stangen oppover med stempelet plassert midt på ( stang på begge sider.)

Alt er rundt så kan ikke sjå noen mulighet til spesial verktøy.

Ligger Ann til en form av Rørang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristan
Nå har jeg sett på bilder av lasteren din. ser at du har en skjøt midt på. når lasteren er senket skal du løsne den nederste enden og slangene og så ta rørtanga på den tykkeste delen og så skru mot venstre. Husk på at om du får det opp blir det ett jævla søl. De fleste ville nok kjøpt ny sylinder.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian: dette så du skriver er det for å dele sylinderen i to? Med å løyse to &quot\;stop screw&quot\; før å så vri den tykkelse delen av sylinderen til venstre?

 

Bakkjen: ja jeg har demontere sylinder å trekt stempel stang ut. Det jeg lurer på hvordan jeg da kan dele stempelstangen i to? For da må &quot\; 4 piston&quot\; løses fra &quot\; 9 pistol rod&quot\;

Å jeg lurer på hvordan dette skal løses? Er der skrudd sammen med Loctite eller?

Hva er trikset for å løyse dette uten å ødelegge stempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...