Guest Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Hei har en hitatchi 5 tons graver som starteren er dårlig. Nå koster den 9000-12000kr. Hos de jeg har hørt med. Noen som har forslag hvor det går ann å få den billigere?? Eller går det ann å overhale den slik at den blir som ny??hva koster det og hvor kan jeg gjøre det?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Hei.. Har du nummer på starteren så skal jeg sjekke litt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Hei. Må ha den ut for å finne noe nummer på den, og det er veldig trangt og vanskelig vil jeg tro, så hadde håpet at det var noen som viste dette.. Vist ikke må jeg ta den ut.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 www.ebay.com Der bør du nok finne noe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Hvor har du fått priser da? Du kan evt. høre med Dynamo og starter rep. i Husbysjøen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.