Gå til innhold

Slark oppheng trekkarmer


Gjest

Anbefalte innlegg

Har en jd 6420s 2003 kjøpt brukt nylig, løfteveien er justert helt ned, får ikke til å løfte plog, slodd og harv høyt nok til å transportere dem. Justeringen er fastrustet, forsøkt å varme opp og bruke spett og rør og flere mann for å få vridd på justeringen, men den står i stein uansett, det er bare på den ene siden, men må vell kjøpe ny til den siden som sitter i stein, noen som vet om man får tak i brukt feks? Evnt hvor? Mens jeg holdt på med dette merket jeg til min store forundring at det er slark i opphenget på trekkarmene, altså løfter jeg litt på den ene kommer ikke den andre før litt etter, ser ikke helt for meg hvordan dette i det hele tatt er mulig å få til? Har en 2005 jd6420 og der er det ikke antydning til slark. Ikke på e andre vi har heller som er mye eldre. Hva bør jeg gjøre og er dette noe som kan gjøre noe galt eller kan jeg bare kjøre med det? Har egentlig planer om å pløye med 4 skjærs vendeplog på den nå straks.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anonym
Eg har brukt løfte stag som du kan få kjøpe viss du fremdeles er på jakt etter så ta kontakt med meg på mob 90058471
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...