Guest Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 Hepp Etter ei veke med melking i ny mjølkestall, skal eg no til å lære meg meir om systemet og dets finesser. Noken her som har laga seg ei liste over dei viktigaste menyane i ein alpro- prosessor på delval mjølkestall? Då tenkjer eg td på at dersom ein tastar inn: 4- 2- 1 = liste over lavt foropptak 1-7-1= ny ku osb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kjellp_1 Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 Hepp Etter ei veke med melking i ny mjølkestall, skal eg no til å lære meg meir om systemet og dets finesser. Noken her som har laga seg ei liste over dei viktigaste menyane i ein alpro- prosessor på delval mjølkestall? Då tenkjer eg td på at dersom ein tastar inn: 4- 2- 1 = liste over lavt foropptak 1-7-1= ny ku osb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kjellp_1 Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 undrar litt på kvifor delaval har funne ut at eg ikkje treng å få med kapittel 3 \'\'\'\'Melking\'\'\'\' i instruksjonsboka mi.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vegard_1 Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Hvilket Alpro-system er det du har? Og tenker du på den svarte boksen på \"\;kontoret\"\;, eller på enhetene i stallen? Sjøl er jeg vant med å bruke enten den svarte boksen eller aller helst PC\'\'\'\'en til endringer. Stort sett mye mer oversiktlig på PC, og lettere å gå ett hakk tilbake om du gjør noe halvveis eller helt galt. Nå som jeg er vant med PC anbefaler jeg virkelig det som et supplement til den svarte boksen, syns det gir bedre oversikt og er lettere å jobbe med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.