Guest Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Finnest det rimelige program for gjødselplanlegging på nettet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arton_1 Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Finnest det rimelige program for gjødselplanlegging på nettet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lars_Halvor_1 Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Jeg bruker Skifteplan fra Agrodata. Det er vel å ta i å kalle det billig, men jeg vil hevde at ingenting er dyrt så lenge det lønner seg. Å få til en god gjødselplan er god økonomi, og med dette programmet får du til dette, dersom du selv har grunnleggende kunnskap. Ellers veit jeg om noen som har laget avanserte excelbaserte regneark, og det fungerer nok også, men er neppe like brukervennlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest øystein_1 Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Hei. Noen som har erfaringer med jordplan og eller skifteplan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Har brukt Skifteplan i nærmere 15 år. Bare ta kontakt, bruk e-post. Sde link til høyre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jon_Jort_1 Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 Bruker skifteplan jeg også. Ser de har fått ut Skifteplan for mobil idag. Ser litt kjekt ut. Gps-funksjonen i mobilen finner ut hvilket skifte du befinner deg på. Planlagte tiltak synkroniseres fra pcen via nett. Gratis å bruke til oppslag, men må ha lisens på 400,- for å registrere via mobilen. Flere som skal teste? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 Hvordan finner en skifteplan til mobil??? Finner den ikke i \"\;appstore\"\;.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.