Gå til innhold

Ny moblitelefon.


Gjest

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny mobiltelefon. Valget var så og si spikret på Iphone4, men leste at den fungerte heller dårlig i sterk varme, og at den ikke fungerte i tempraturer under 0-grader.

 

Telefonen skal ha touch-skjerm, og må ta gode bilder og video. Den må og være rask å navigere gjennom menyene samt ha god batterikapasitet. Skjermen må være lyssterk slik at man kan se på den i sollys.

 

Jeg har sett litt på htc Incredible S. Er det noen som har en slik telefon og kan gi meg noen brukererfaringer?

 

Tips om andre telefoner mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tracker_1

Skal kjøpe meg ny mobiltelefon. Valget var så og si spikret på Iphone4, men leste at den fungerte heller dårlig i sterk varme, og at den ikke fungerte i tempraturer under 0-grader.

 

Telefonen skal ha touch-skjerm, og må ta gode bilder og video. Den må og være rask å navigere gjennom menyene samt ha god batterikapasitet. Skjermen må være lyssterk slik at man kan se på den i sollys.

 

Jeg har sett litt på htc Incredible S. Er det noen som har en slik telefon og kan gi meg noen brukererfaringer?

 

Tips om andre telefoner mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Dersom du ikke er avhengig av det aller siste og råeste OS har Motorola en brukbar smartarbeidstlf., kalt Defy. Den er vanntett til en meter, støvtett og tåler en skikkelig trøkk,har dessuten ripesikkert glass. Ca 2500.- på Elkjøps nettbutikk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henke_1
1 MP er nok til å blåse opp et bilde over et a4-ark. Speilreflekskameraer er fortsatt i salg med 5-6 MP. Så det er ikke så mye vits å gå vekk fra en telefon pga. kameraet. Skal du utnytte 8 MP må du ha en seriøs optikk på telefonkameraet ditt, og den er ikke så morsom å ha i lomma \;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tracker_1
Takker for svar Rune. Da blir det nok å kjøpe seg en lader for å stikke i sigarettenneren på bilen/traktoren i tillegg :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Larse_1
Arbeider i butikk som også sel mobiltelefonar, og viss eg skulle anbefale noko til dei som vil ha ein enkel og god mobil som tåler en trøkk, bør kjøpe motorola Defy, eller sjanse på at sony ericsson sin telefon som kommer om ikkje så lenge, er god. Dei fleste touch telefonene brukar same system og er forholdsvis like å bruke, kamera over 5 er bare tull. Lykke til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...