Guest Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 nokon som veit om eitt teikne program til å kunne teikne bygningar? eventuellt nedlasting eller kopiere på ein cd som eg kan betale ein liten sum for? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 nokon som veit om eitt teikne program til å kunne teikne bygningar? eventuellt nedlasting eller kopiere på ein cd som eg kan betale ein liten sum for? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vegard_1 Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Du finner gode \"\;introduksjonsutgaver\"\; av både AutoCad og ArctiCad på nettet. Begge er gode til å tegne bygninger med, men det tar litt tid å lære seg alle mulighetene som ligger i programmet - så jeg tror ikke hvem som helst bare kan hoppe inn og tegne, for å spare noen penger når man skal til med et byggeprosjekt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 takker, er ikkje akkurat noko robot flor eg skal tegne, enkelt hus til 70vf sau eg ska teikne. stolpehus med gjødsel kjeller. hadde vore grett å fått sett litt meir detaljert enn tegningane mine på rutearket. men er fortsatt bra med blekk att i kulepennen min \;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Google SketchUp. Veldig enkelt å bruke. Har brukt det selv til å legge ved fasadetegninger til godkjenning av tilbygg o.l. Kommunen ble ihvertfall fornøyd av resultatet :-} Har også laget 3D-modeller av diverse redskap som skal bygges om, for så å printe ut tegningen med eksakte mål på de forskjellige komponentene. Anbefales! Gratis! (må betale for Pro-versjonen) http://sketchup.google.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.