Gå til innhold

Priser/pristabell


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Hva tar dere for tørr bjørkved? den har ligget under tak, men luftig i 2 sommerer så den er tørr nå.

Den ligger i 60 cm lengde, men jeg kapper den til 30 cm for de som vil ha det. Den er selvsagt kløvd.

 

Hvor mye skal jeg ta for:

1. 60 cm i 1000 l sekk?

2. 30 cm i 1000 l sekk?

3. 60 cm løs (pr kubikk)

4. 30 cm løs (pr kubikk)

5. 30 cm i 60/70 l sekk?

6. Utkjøring.

 

Dette er i nordland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valtrakjører_1

Hei.

 

Hva tar dere for tørr bjørkved? den har ligget under tak, men luftig i 2 sommerer så den er tørr nå.

Den ligger i 60 cm lengde, men jeg kapper den til 30 cm for de som vil ha det. Den er selvsagt kløvd.

 

Hvor mye skal jeg ta for:

1. 60 cm i 1000 l sekk?

2. 30 cm i 1000 l sekk?

3. 60 cm løs (pr kubikk)

4. 30 cm løs (pr kubikk)

5. 30 cm i 60/70 l sekk?

6. Utkjøring.

 

Dette er i nordland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ligger det på ca 750-800kr for 1000l i 30cm. Aldri vært borti 1000l i 60cm, alt må stables da!!!

ca 60-65kr for 60l. tar ca 700-800kr målet for 60cm. Er vel ca 0,8 liter på et mål. utkjøringa må du regne på og ta for så mye du kjører ut.

Minst arbeid er å produse direkte i 1000L fra rå ved og tørke det i 1000L.

det er ca priser fra troms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvar_1

Har sjølv selt bjørkeved i storsekk for 1 kr literen,, Det e ikkje vanskeøeg å få det, berre veden er tørr.. Og 80 litera for over 90 kr,.

 

Fleire vedselgera burde skrudd opp prisen, i staden for å gi bort veden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fjerna nokre usaklege innlegg og redigert i enkelte andre. Denne tråden heldt på å skli ut litt, mellom anna på grunn av at nokre ikkje godtar andre sine skrivefeil, og dels på grunn av innlegg som er på kanten av våre retningslinjer.

Vi vil be om at den vidare debatten held eit sakleg nivå, slik vi er vant til her på forumet.

 

Helsing redaksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Johansen_1
hei selger 60 liter til 60kr, samt 1500liter til 850kr pluss kjøring. Men skal skru opp prisen litt grunnet dyrere tømmer og liten fortjeneste ved kjøring.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...