Gjest Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Overtok en Igland 4601 m/radiostyring ved gårskjøpet her som jeg ikke har fått testet før nå i dag. Antennen var knekt men når jeg står helt inntil radioboksen så burde den vel kunne styre uansett? Fikk ikke noe kontakt så jeg måtte kjøre vinsjen på god gammeldagsmåte og den fungerte da. Er det en måte jeg kan kjøre vinsjen på hydraulisk uten å bruke fjernkontrollen til radiostyringen? Vil bare vite at det bare er antennen det er noe galt med og ikke noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alex_1 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Overtok en Igland 4601 m/radiostyring ved gårskjøpet her som jeg ikke har fått testet før nå i dag. Antennen var knekt men når jeg står helt inntil radioboksen så burde den vel kunne styre uansett? Fikk ikke noe kontakt så jeg måtte kjøre vinsjen på god gammeldagsmåte og den fungerte da. Er det en måte jeg kan kjøre vinsjen på hydraulisk uten å bruke fjernkontrollen til radiostyringen? Vil bare vite at det bare er antennen det er noe galt med og ikke noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Kjør 12v rett på spolen på magnetventilen som styrer hydraulikken! Da får du en indikasjon om noe skjer :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alex_1 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Og hvordan justerer en trykket på hydrolikken på vinsjen og vet at fri returen fungerer som den skal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alex_1 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ingen som vet? Trodde dette var ganske elementært for det erfarne skogfolket her inne?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar