Guest Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 hei.. skal kjøpe meg en ved klyver . har sett litt på hakki pelki 1x37 men vet ikke ,mye om dette tema.. noen med et bedre forslag. med tanke på pris å holdbarhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 hei.. skal kjøpe meg en ved klyver . har sett litt på hakki pelki 1x37 men vet ikke ,mye om dette tema.. noen med et bedre forslag. med tanke på pris å holdbarhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 skal ikke produserer veldig mye.. men håper å produsere nok til å betale for maskinen og en ny vinsj. skal legge alt i 60l sekk og 1000l pall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MF_1 Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Eg ville i alle fall satsa på en dalen kløyvar =) detter er eid driftsikker og slitester kløyvar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.