Gå til innhold

KisaKubikk vedmaskin


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer gode eller dårlige med denne maskinen? Lurer på å investere i ei pakke med helautomatisk velte, stegmater og maskin og flisavsuger, er dyrt så hadde vært moro og hørt om andres erfaringer.. Hvor mye 2mann kan produsere i løpet av en dag osv...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JD4EVER_1
Noen som har erfaringer gode eller dårlige med denne maskinen? Lurer på å investere i ei pakke med helautomatisk velte, stegmater og maskin og flisavsuger, er dyrt så hadde vært moro og hørt om andres erfaringer.. Hvor mye 2mann kan produsere i løpet av en dag osv...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også stegmater fra Kisa til min Dalen 2054, og synes den fungerer bra, men med mye krok kan den trenge en håndsrekning, spesielt om stokkene er lange. Er de krokete er det lurt og ha de litt korte, gjerne ca3meter, da går det mye bedre. Men uansett så blir det mye enklere en manuelt arbeid.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest jon_inge_eidem_1
Bringer denne tråden fram i lyset igjen, da jeg også lurer på å innvestere i kisa utstyr. Har noen erfaringer å dele når det gjelder selve vedmaskinen? Både når det gjelder kisakubikk eller kisa 350?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jeg har har også tanker om å bytte ut min Dalen 2054 med Kisakubik.

Fint om noen har erfaringer med begge disse maskinene.

Jeg tror kanskje at Dalen takler litt grøvere og krokete virke bedre enn Kisa da Dalen har et åpent innmater bord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...