Gå til innhold

sagebukse


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest bømling_1
Har ei husqverna sagebukse som eg irriterer meg grenselaust over selene på , ser jonsred har samme typen. Hvilken type er mest brukt av dere andre ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er fornuftig med sælar eller itte har vel litt med fasongen på vedhøgger\'\'\'\'n å gjøre..... Je har støtt brukt sælar på vernebukse. Og for å si det sånn. Så har sælan min blitt mer og mer nødvendig de siste åra..... Men uansett så liker je STIHLS nye bukser med et nettingaktig stoff på baksida av låra. De er mye luftigere enn de gamle Husqvrna buksene je hadde før. Merkes sjølsagt best på vinteren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

no er vel husqvarna kome med sele-laus bukse og. har ikkje prøvd sthil si, men undra på om den e kald om vinteren? e jo fordel med selebuksene at dei e varme, og at snøen ikkje kjem so lett ned i buksa sidan dei e høge rundt livet bak og framme.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Har kjøpt meg den nye superlette til stihl, uten selebukser. Kjendes veldig god ut på. Gleder meg til å ta denne i bruk. Har 2-3 bukser fra før, men blir ikke brukt. Vertfall ikke hvis man bare skal gjøre litt.......f.eks mens man holder på med vedmaskinene. Den nye kan man bruke akkurat som en vanlig arb. bukse. Enenste negative er stiv pris.... 2000 + mva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Hei! Har drevet med skogsarbeid noen år,startet med husqvarna selebukse og irriterte meg over selene.Kjøpte Stihls toppmodell og det var en annen hverdag,meget godt fornøyd med den.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...