Guest Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Har ei husqverna sagebukse som eg irriterer meg grenselaust over selene på , ser jonsred har samme typen. Hvilken type er mest brukt av dere andre ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bømling_1 Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Har ei husqverna sagebukse som eg irriterer meg grenselaust over selene på , ser jonsred har samme typen. Hvilken type er mest brukt av dere andre ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Jeg bruker Stihl sin UTEN seler! Hater selene for å si det mildt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Er et par tråder her...\; http://gardsdrift.no/id/32665/viewtopic/3230 http://gardsdrift.no/id/32665/viewtopic/3600 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Om det er fornuftig med sælar eller itte har vel litt med fasongen på vedhøgger\'\'\'\'n å gjøre..... Je har støtt brukt sælar på vernebukse. Og for å si det sånn. Så har sælan min blitt mer og mer nødvendig de siste åra..... Men uansett så liker je STIHLS nye bukser med et nettingaktig stoff på baksida av låra. De er mye luftigere enn de gamle Husqvrna buksene je hadde før. Merkes sjølsagt best på vinteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Unnskyld, nettingstoffet merkes best på SOMMERN meinte je..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 no er vel husqvarna kome med sele-laus bukse og. har ikkje prøvd sthil si, men undra på om den e kald om vinteren? e jo fordel med selebuksene at dei e varme, og at snøen ikkje kjem so lett ned i buksa sidan dei e høge rundt livet bak og framme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 Jeg foretrekker selebukse, mest fordi vernebuksene er ganske tunge. Det gir også mulighet for bedre lufting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 21, 2011 Share Posted September 21, 2011 Har kjøpt meg den nye superlette til stihl, uten selebukser. Kjendes veldig god ut på. Gleder meg til å ta denne i bruk. Har 2-3 bukser fra før, men blir ikke brukt. Vertfall ikke hvis man bare skal gjøre litt.......f.eks mens man holder på med vedmaskinene. Den nye kan man bruke akkurat som en vanlig arb. bukse. Enenste negative er stiv pris.... 2000 + mva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Hei! Har drevet med skogsarbeid noen år,startet med husqvarna selebukse og irriterte meg over selene.Kjøpte Stihls toppmodell og det var en annen hverdag,meget godt fornøyd med den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Stihl X-fit! The point of no return........!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.