Gå til innhold

Tilskudd


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen som vet om det er mulig å søke noe tilskudd på firmaet mitt jeg, vi driver generelt bare med skogsarbeid og vedproduksjon...? Noen som har peiling? Firmaet er helt nyetablert....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eide'n_1
Jeg lurer på om det er noen som vet om det er mulig å søke noe tilskudd på firmaet mitt jeg, vi driver generelt bare med skogsarbeid og vedproduksjon...? Noen som har peiling? Firmaet er helt nyetablert....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Tja, du kan prøve deg hos Innovasjon Norge, jeg prøvde og når jeg leste mellom linjene på svartet står det ganske entydet at det er flisproduksjon de interesserer seg for, idioti spør du meg. Samtidig så det ut til at det var gode muligheter for å få tilskudd til f.eks et lagerbygg/garasje.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidarh_1

Søkte eg og hos Innovasjon Norge. Fekk avslag første gang, så klagte eg, men har ikkje fått svar endå. Det er som Espen skriver at dei støtter lagerbyggninger, men det er større investering. Er i begynnelsen en treng penger for å komma i gong.

Bare å søke, det verste er et nei. Men ville satt meg inn i ka dei støtter før du søker for å formulert deg best. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hond43_1
prøvde meg på det samme. skal begynne med vedproduksjon og lurte på om det var tilskudd evnt. finansierings opplegg gjennom innovasjon norge, men det var for lite nyskapande og hadde for lite vekstpotensial.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...