Guest Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Siden det er komplett umulig å få tak i en Terri 1000 med henger å kran,vurdere jeg følgende: -Atv med Kranman henger -Vimek Minimaster -Alstor -Tandem-Oxen Er det noen som har erfaringer med noen av disse maskinene så vil jeg gjerne høre om det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jijohans_1 Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Siden det er komplett umulig å få tak i en Terri 1000 med henger å kran,vurdere jeg følgende: -Atv med Kranman henger -Vimek Minimaster -Alstor -Tandem-Oxen Er det noen som har erfaringer med noen av disse maskinene så vil jeg gjerne høre om det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Det ligger en Terri 1020 med utstyret du nevner ute på blocket.se . Ta et søk etter Terri der, det er flere til salgs i Sverige.Sjekk denne linken: http://www.blocket.se/vasterbotten/Terri_1020_31809047.htm?ca=11&\;w=3&\;last=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jijohans_1 Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Ja vet det ligger en på Blocket, men betaler ikke 100k for en maskin fra begynnelsen av 80-tallet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.