Guest Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Hei. Skal til å kjøpe oss vedmaskin og ser på palax KS35. Noen som har erfaring med denne maskinen som kan fortelle om negative/positive ting rundt maskinen?? Har også sett på hakki pilke 2xs+ med valse som innmatingsbord i stede for gummiband. er det noen som har prøvd det? er det mulig å klyve opp krokete trær på den?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hans_Martin_1 Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Hei. Skal til å kjøpe oss vedmaskin og ser på palax KS35. Noen som har erfaring med denne maskinen som kan fortelle om negative/positive ting rundt maskinen?? Har også sett på hakki pilke 2xs+ med valse som innmatingsbord i stede for gummiband. er det noen som har prøvd det? er det mulig å klyve opp krokete trær på den?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Jeg vurderte KS35 mot Duun VM100,og så just nu at palaxen var kommet opp i ca. 65000.- og jeg kjøpte Duun rett før jul og ga 69900.- Kan vel ikke si jeg angrer på det da nei! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.