Guest Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Når vi er inne på lessevogner. Noen som kjører en slik? Er det en bra vogn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Når vi er inne på lessevogner. Noen som kjører en slik? Er det en bra vogn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 naboen hadde slik før,han var veldig glad da han ble kvitt den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 kvofor det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 den søla mye også var det veldig kort drag- picupen ble \"\;borte\"\; bak traktoren syntes han. han har kronevogn nå han er mere fornøyd med den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Ok. Men hva mener du med søler? De jeg har snakket med er ganske fornøyde, men det jo ulike oppfatninger av en sak... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Nokon som veit korleis knivoppsettet er på ei slik vogn? Står alle 25 knivane ved sidan av kvarandre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vegard_1 Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Uten å kjenne denne vogna spesielt så antar jeg at knivene står på to rekker her og, som på de fleste vogner med eksentermating - i alle fall de som har et brukbart antall kniver. Ei jeg har jobba for hadde ei eldre Claas-vogn som ble kjørt med halvt antall kniver (høykjøring) - så jeg regner med at det var tatt vekk ei rekke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Ok. Claas skulle vel vera bra kvalitet sjølv/kanskje endå betre på elre vogner? Har haurt at det er mange fleire spørjepunkt på Claas enn Pøttinger t.d.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Nokon som har spesifikasjonar på denne vogna? Finn ikkje noko på nettet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.