Guest Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Hallo, tenkte og kjøpe mobilt sagbruk/ mini sagbruk. noen som har noen erfaring med dette ? takker for svar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest desperado_1 Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Hallo, tenkte og kjøpe mobilt sagbruk/ mini sagbruk. noen som har noen erfaring med dette ? takker for svar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nøkland_1 Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Hei. jeg kjøpte meg en LM 40 Bandsagbruk fra Logosol i fjor, den har 8,5 KW elektromotorer(den har to for jevnere oppstart) men en kan få også bensinmotor. jeg er veldig fornøyd med den og har sagd mye forskjellig virke med gode resultater. anbefaler den absolutt. Med forskjellig nødvendig utstyr kom prisen på Ca. 73.000 kr. Men det var før prisoppgang. det som er bra med denne typen er at man kan kjøpe et transportsett til denne, da kan en bare hekte den på bilen og kjøre. Dette er ekstrautstyr jeg tror det koster 10.000 ekstra. men det er nok billigere enn alternativene. Jeg anbefaler denne dersom du vil ha et sagbruk som \"\;har alt\"\;. Lykke til med letinga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Anbefaler bamsesågen, svensk minisagbruk med motorsagsverd drevet av el.motor, stor kapasitet og bra nøyaktighet på materialene denne kan transporteres enkelt på en biltilhenger.Masse ekstrautstyr å velge i også bla.a selvtrekk, digitalt stillverk, laftefres.Prisen er også fornuftig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dole_1 Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Har et Jonsred minisagbruk med honda 6,5 hk, med endel utstyr til salgs, mail meg hvis du er intr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest desperado_1 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 takker for svar, ente opp med bamsesagen :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Valtrakjører_1 Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Bamsesågen var et godt valg ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest skogskaren_1 Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Dole har du jonsered minisagbruket enno? Kva skal du ha for det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.