Guest Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Vedskogen min ligg kronglete til. Eg vurderer å kjøpe meg tømmerhengar til ATV for å få til ei smidig løysing på å få veden ut av skogen. Eg treng ikkje tømmervogn med kran, bremser og anna tilleggsutstyr - berre ei vogn å frakte tømmeret på. Nokon som har nokre modellar å anbefale? Eller nokon å advare mot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Vedskogen min ligg kronglete til. Eg vurderer å kjøpe meg tømmerhengar til ATV for å få til ei smidig løysing på å få veden ut av skogen. Eg treng ikkje tømmervogn med kran, bremser og anna tilleggsutstyr - berre ei vogn å frakte tømmeret på. Nokon som har nokre modellar å anbefale? Eller nokon å advare mot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Kjøpte ei Montana boogie med ekstra innleggsplan til å hekte på Polaris 6 hjulingen i hst og er veldig fornøyd med den etter intens rydding på gården siste to mnd. Kjøpte min på Promek i Sør-Aurdal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 1, 2012 Share Posted January 1, 2012 Nokon som veit noko om korleis er kvaliteten på Montana-vognene i forhold til dei norskproduserte frå Espegard og Tysse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.