Gjest Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Vedskogen min ligg kronglete til. Eg vurderer å kjøpe meg tømmerhengar til ATV for å få til ei smidig løysing på å få veden ut av skogen. Eg treng ikkje tømmervogn med kran, bremser og anna tilleggsutstyr - berre ei vogn å frakte tømmeret på. Nokon som har nokre modellar å anbefale? Eller nokon å advare mot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Vedskogen min ligg kronglete til. Eg vurderer å kjøpe meg tømmerhengar til ATV for å få til ei smidig løysing på å få veden ut av skogen. Eg treng ikkje tømmervogn med kran, bremser og anna tilleggsutstyr - berre ei vogn å frakte tømmeret på. Nokon som har nokre modellar å anbefale? Eller nokon å advare mot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Kjøpte ei Montana boogie med ekstra innleggsplan til å hekte på Polaris 6 hjulingen i hst og er veldig fornøyd med den etter intens rydding på gården siste to mnd. Kjøpte min på Promek i Sør-Aurdal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Nokon som veit noko om korleis er kvaliteten på Montana-vognene i forhold til dei norskproduserte frå Espegard og Tysse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar