Guest Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Hei! Jeg er interessert i å kjøpe tømmer til vedproduksjon på østlandet. Alt virke er av interesse. Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Hei! Jeg er interessert i å kjøpe tømmer til vedproduksjon på østlandet. Alt virke er av interesse. Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kent Hamm Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 Hei.Jeg har nettopp begynt med tredreiing. Jeg er interessert i å kjøpe tømmer. Helst ikke furu og gran. Eik, selje, rogn osp og alt annet er interessant.Stavanger/Sandnes og omegn. mvh Kent Hamm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Posted October 24, 2018 Share Posted October 24, 2018 hei jeg driver med vedproduksjon i Andebu Vestfold og ønsker å kjøpe tømmer fortrinnsvis bøk og bjørk ..kan også ta store dimensjoner.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.